2013. október 18., péntek

Párnák. párnák. párnák

Jaj, szörnyű a kép minősége. Majd lefotózom megint, fényben, élesen és nem telefonnal.
Az úgy volt, hogy néztem a Tér-nyerőket a tv-ben és egyébként is imádom Judit munkáit, blogját ... és ott láttam, hogy fodros szoknyából díszpárnát készítettek. Így, mikor a múltkor turiban voltam és megláttam a kék fodros szoknyát, már tudtam, ezt muszáj kipróbálnom. Eredetileg egy párna lett volna, de két lányom van, így lett kettő. A hátulja sima fehér anyag ... szeirntem nagyon mutatós és szeretjük.
És mivel fiam is van és épp rájöttem a nagyi-kocka horgolására és volt két szuper zöld fonalam, hát nekik is meg lett helyük. Erik nagyon szereti a párnát én meg büszke voltam magamra, mert a horgolás nem is annyira, na de az összeillesztés és varrás rendesen feladta a leckét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése