2013. október 18., péntek

Minionok minden mennyiségben

Hát ennyire látszódik, de talán a lényeg itt van.
Maja elment apával megnézni a Grut és Pimpi is beleszeretett ezekbe a bigyókba. Így jött az ötlet, horgoljunk Minion sapit. Először Pimpié készült el. Aztán persze Majának is kellett. Jana ragaszkodott, hogy lányos legyen, bár ezek gonosz minionok, mégis azt gondolom illik hozzá. ;) Erik pedig tántoríthatatlan volt a zöldet illetően, hiába nem létezik, ő kitalálta. És nekem is tetszik, bár a két szemtől mindenki békának hiszi és előbb őt ismerik fel és furán nénzek a lányokra, mik is lehetnek ... de nem baj, mert aranyos, vidám és könnyen észre vehetőek bárhol. :)
Szerettem horgolni őket és mivel félpálcával csináltam jó melegek is lettek. És ezek voltak az első sapijaim, amiket fentről kezdtem.
Legközelebb megmutatom azokat a sapikat, amiket lentről kezdtem és tavaly hordtuk őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése